CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, August 9, 2009

aku ke kinta city IPoh

hai semua....
last day 8 july 2009 aku ngan member-member aku ida
and fiza goes to jusco kinta city...biasa la hari minggu berjalan-jalan cari pasal..haha tak da la kita orang pergi beli barang-barang peribadi la....dah seminggu dok kat ipoh nie ada barang yang tak beli lagi....huhu aku kuar umah dalam kul 1pm...bangun tido pun pukul 12pm huu..letih sgt-sgt smlm tuh..ha bangun pun lambat uols...huhu
sampa
i ja kat jusco terkejut aku kete punya la banyak..biasa la kat ipoh nie..shopping complex kat situ jer...org ipoh ckp kalu shopping kat situ kira branded l a..padahal bagi aku biasa jer...huhu tak banyak la barang kat situ..baik kat penang best..(nak promote juga..)huhu tapi betul la tempat sendri rasa lagi best dr tempat orang..huhu masuk ja dalam jusco pusing-pusing then singgah padini..nak beli baju la katanya tapi hampeh..semuanya tak cantek langsung..tak banyak pilihan..tension jer aku...ntah la kali nie aku tak beli baju ingat nak beli kat png nanti..huhu byk skit choice...walla...dah lama pusing perut pun dah berbunyi yer la bangun tido lambat then terus kuar breakfast pun tak sempat mema ng lapo la...kami decide makan kat secret recepi..huh skali skala katakan..hhuhu

secret recipe kinta city..ipoh..

actually aku nak makan nasi ayam black paper
kat situ..tapi aku tukar menu.....huhu aku makan spageti meats balls ngan ice lemon tea..huhu fizah ngan ida makan grilled black paper chicken rice..


nie la grilled black paper chicken rice..sedapkan..yummy...


nie la yang aku makan..spageti meatballs..tgk tuh ade cheese lagi..

lepas dah habis makan-makan..aku meneruskan lagi misi aku..cewah macam nak pegi perang lak..huhu ada lagi benda yang tak dibeli...kami masuk dalam jusco...tapi pakaian kat dalam tuh hampeh tak elok juga walaupun ada diskaun sampai 70%....tapi aku dr sebelum nak pegi lagi nak beli minyak wangi hypnose..then round-round la kat area minyak wangi..serius uols memang wangi..banyak kali pikir nak beli ye la bukan murah mahal..branded punya..lancome tuh..huhu aku tny member-member aku then semua a syik cakap kalu tak beli nyesal..then aku beli la..hahhah....

nie la my new perfume..hypnose from lancome..hhuhu RM100++


nie antara barang-barang yang aku beli..huu

selain dari bar
ang-barang atas tuh..ada la lagi yang aku beli macam biskut, maggi dll..huhu banyak sangat nak masukkan kan..huhu tak sempat...lepas habis semua barang kami balik lebih kurang jam 7-00pm..sampai umah lebih kurang 8.00pm...sebelum mandi tuh sempat juga la aku wat kira-kira pasal bapa banyak dh aku belanja..korang tau bapa????
RM300 lebih..ha amik..huhu terkejut aku...tapi skali skala..haha

ida @ norida..



fizah @ meela...


cz say: penat gila balik tuh sampai sakit kaki..huhu


5 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Tak suke jugakkkk pi jusco.. Takdak apa pun.. Bosan gilerrrr.. Cheq blajaq kat greentown.. Duduk kat area stadium.. Heehee.. Ada klapangan blh jaa jumpa.. =)

CZ's thinking. said...

owhhh..dkt la...orait2 nanti bila cz g area sn kitaa jumpa ok..huhu

IMANSHAH said...

Aku dulu dok penang gak,, memang takleh lawan la Penang..penang always in my heart

edan coba said...

taniah kak u skunk da mmg beharta!!
beli sgla branded n mahal sgala demi memuaskan nafsu ratu u...
i vangga u tetap mcm kaat pepatah ituew... "biar fafa asal vegaya"
Misi u telah bejaya...!!

By da way aqu stuju gak u bli semua2 tu coz skali skala kn?
kita mesti kena ada 1 yg branded dlm almari2 kiter!!.. (wajib bg ratu2)

CZ's thinking. said...

imanshah...
betul tuh penang tuh ibarat surga..macam2 ada..haha

edancoba...
biasa la kak..bkn slalu tapi tengok barang juga k..huhu bkn fafa lagi..hehe