CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, August 23, 2009

Aku Demam + Ramadhan



assalamualaikum w.r.t....
sebelum tuh aku rasa masih awal lagi untuk aku
mengucapkan....selamat menyambut RAMADHAN AL-MUBARAK....semoga puasa korang semua termasuk aku skali la dapat dilakukan dengan sempurna...amin...
btw seribu kemaafan aku pinta kepada semua kerana lama tak update blog..biasala busy dengan toturial la..latihan la..macam2 la..so paham2 la rasa malas sangat nak mengadap laptop...kalu buka pun kejap jer pastuh, ttp..hehe..bulan posa kali nie betul-betul la menguji kesabaran aku(cewahh..macam besar ja salah)...mana taknya kalu edan coba 1 hari sebelum posa hp dia kena serang oleh virus vavi, tapi aku plak di serang demam + virus vav
i edan coba...actually khamis malam tuh aku kuar pegi makan ngan member-member aku..masa nak kuar umah tuh rasa rintik-rintik tapi ingat tak akan lebat la..skali masa ngah makan kat kedai tuh..hujan turun punya la lebat...aku dah risau dah nak balik macam ner...member aku tuh very the alert..bak kata pepatah.."SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN"....aku mesej la roomate aku suruh dia hantarkan payung then macam nak tak nak jer..so xperla(ko minta tolong aku nanti aku tak nak tolong..huhu jahat kan)...lepas habis makan kami still lagi kat kedai makan tuh..agak-agak la korang takkan aku nak menempek kat kedai tuh sampai pagi kot...huja pun tak stop juga..so aku decide nak reeedahhh ajerr(ala-ala nadia AF5 sebut...)huhu balik tuh basah juga la..kepala rasa pening-pening juga tapi aku tak mandi..ha esok tuh rasakan la..mengetar badan uols..tapi pagi tuh gagahkan diri pegi kelas..alhamdulillah la dapat bertahan sampai hbs kelas 1230pm...balik terus tido sampai jumaat pun tak pergi..(bersebab okay..)....then ptg tuh aku balik png coz 1st sahur kan nak la sahir ngan family..actually bas aku kul 630pm but as usual la lambat dia sampai pukul 730pm..nasib laju dia bawa so sampai png dlam pkul 10pm juga la...ingat nak singgah KM la..destinasi wajib kalu balik sebelum sampai umah..huhu tapi memandangkan aku nie kurang sihat kami decide balik terus la...malam tuh badan aku punya la pns..sampai 39 darjah celcius..huhu selubung ja kat umah tuh..nasib ada mak aku..hehe pegi amik ubat pagi sabtu tapi tetap posa okai..lps buka posa mkan ubat terus ok..nie pun masih lagi rasa sikit2 lagi..huhu..


nie la aku msa demam..huhu dengan cool fever bagai kat dahi..tapi hampeh...sian kan..


cz say: Nasib baik la dapat posa wlaupun demam panas..huhu

4 comments:

ayisy said...

Huh bro.. Sabar jela hari puasa kena demam. :) yg penting kuatkan semangat!

danielle said...

cz brdrama sgt..demam kura ja tu..edan bg virus vavee ka...sian kat edan..

~x0x0x0~

edan coba said...

nasib x demam tu...!
klu x maunya u da nazak sgala n menjadi keje i plaq nk beryasin kat u... huhhh!!!!

CZ's thinking. said...

ayisy...azab kot demam hari pertma pose..huhu gelap je rasa dunia aku..haha

chenelle....kalu dah berkool fever bagai masih lagi drama ker chenelle??kura ker labi-labi ker tetap demam..heheh


coba.....tak per la kalu kena baca yassin tambah la sikit pahala hang..