CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, January 19, 2009

teman Terulung di kala suka tapi duka...????

hai all...hurmm hari nie hari 1st aku mulakan kelas aku setelah lm bercti pjng..ya allah mlm tuh x blh tdo..resah gelisah menjadi satu...(mcm lagu keliru la plak)huhu..yer la kpl nie dok memikiou esok nyer kelas la..aku kn join dak2 sem 1 coz ade subjek kn amek ngan kelas tuh..tuh aku x ksh masalahnyer ialah...aku sorg2..waaa..sedey tau..hurm tapi bak kata my friends...nk stady tak boleh malu2..masuk jer..yang pntg kita nak blaja..kan2..so hari nie aku berjaya la mgharungi kelas itu..huhuh....tapi bkn hal nie yang sedang menghantui pkrn aku skang..aku sakang nie rasa macam x best jer ngan hidup aku..aku pun x tau nk explain macam ner..hurmm...mgkkin sunyi kot..tapi kawan2 bkn la sglanya...bila ssh suma xder n bila senang hmmm berduyun2 yang dtg..kdg2 tuh touching juga ngan perangai kwan2 nie....kita wat baik di slh anggap...ckp kita itu la ini la..aku kadg2 terpikir juga, diaorg nie kwn atas dsar aper yer?ha uols???sebab apeR?sampai kdg2 tuh aku sendiri x de jwnpn untuk tu..lu pikir la sendiri yer suma...kadang tuh terngiang2 aper yg my mom ckp.."AWAT KWN KA YANG NAK BAGI MKN NANTI BILA SSH"...tapi aku..besa la slalu ckp kat my mom yang kwn2 sy bkn mcm tuh diaorg suma ssh sng sm2..tapi......aku tau im not a perfect person..also make a mistake...so aku x nak la ckp yang aku nie terbaik wat kawan2 aku...tapi FYI aku ckp ker aper ker ngan diaorg suma tuh xpnh nk simpan dlm hati..tapi kadang sikap kwn2 yang sstgh tuh yang selfish x pnh nk pkir pasal kawan dia...sampai kdg2 tuh aku sendiri tertny2 np la dia nie..aku da wat slh ker?mcam2 la yang jadi persoalan dlm kpl aku nie..tension tau uols..kita sggup ssh pyh pkir pasal dia tapi dia?aku bkn nk ungkit ker aper ker...cm skit terkilan...tuh ja..ssh kalu nk jg hati kwn2 yang tak phm erti SHBT!!!!! sedangkan lidah lagi tergigit nikan pula suami isteri(xde kena mengena)..hahah tapi kepda kawan2 ku..thkns 4 being my friends ok..luv uols suma...cuma kita kwn2 jgn la nk bermsam2 muka ok..kawan ngan uols bkn atas dasar harta benda..tapi nilai shbt tuh yang wat kita lebih memahami,mengenali k...

5 comments:

danielle said...

hahaha...i noe this entry dedicated to that `friends`...aku pon ada gak terkilan dengan 1 ayat yg penah dicakapkanya...tapi buat tataw ja la...past is past la

edancoba said...

suka hati koranglah..

edancoba said...

dh o.k laa... Nothing 2 worried. i ngn N dh o.k totally....!!! :D

CZ's thinking. said...

if that ok la..
aku x nak kita gdh2 lagi..kita dah bsar n kwn dh lm..so jgn la mcm nie k..korang sygkan ngan pershbtn kita nie kan??korang sggp ker?
aper2 pun thnks edan coz phm..

edancoba said...

k guyz let's keep da friendship until de end...